Servisní činnost
Na veškeré námi dodané systémy zajišťujeme záruční i pozáruční servis.
V případě speciálních požadavků na servis je toto řešeno samostatnou servisní smlouvou s požadovanými podmínkami (doba odezvy, nástup na řešení krizové situace, vyřešení problému).
Zajišťujeme i servis počítačových sítí a systémů v pozici správce sítě či poradce pro společnosti, které tuto činnost neřeší z vlastních zdrojů, ale požadují externí spolupráci.
Spravujeme počítače a počítačové sítě MS Windows, Unix.
Externí správu počítačových sítí i samotných počítačů provádí naše technické oddělení a obsahuje v sobě následující služby:
- pravidelná kontrola počítačů ve Vaší firmě v týdenních až čtrnáctidenních intervalech. Prevence zabraňuje 90-ti procentům komplikací a chyb.
- kontrola stavu počítačů, sítě, antivirová ochrana, zálohování dat
- instalace nového software a hardware
- řešení krizových situací a poruch okamžitým zásahem
- zakládání a rušení uživatelů, definice práv
- školení obsluhy
- konzultace a poradenství při nákupu nového software a hardware
- odborná vazba na dodavatele hardware a software
- HOTLINE telefonické konzultace
- možnost okamžitého servisu pomocí vzdálené správy
- připojení na Internet
- analýza nasazování informačních technologií
Již se nebudete muset starat o problémy typu: proč nejde spustit program A, proč program B nefunguje správně, proč nefunguje zvuková karta na počítači D, atd. Tyto problémy vyřešíme za Vás.
Zajišťujeme připojení Vaší sítě na Internet a s tím související služby, např. připojení celé sítě na jednu dynamicky přidělovanou IP adresu, což minimalizuje platby za připojení k Internetu.
Tato služba je výrazně levnější v porovnání se mzdovými náklady na interního správce a umožní ostatním zaměstnancům plně se věnovat pouze své práci.
Jsme schopni vybudovat i ze stávajících počítačů, s minimálními doplňkovými náklady, počítačovou síť "šitou na míru" Vašim potřebám.